Stilul muzical abordat de interpreta in noul album, ce va avea lansarea mondiala pe 28 aprilie, iar in SUA pe 29 aprilie, este "urban si hip hop", potrivit reprezentantilor casei de discuri. Cantareata a realizat "Hard Candy" cu unii dintre cei mai reputati producatori ai acestui gen de muzica, precum Timbaland, Pharrell Williams si Nate "Danja" Hills.

Albumul contine 12 melodii, dintre care "4 Minutes", in duet cu Justin Timberlake, va fi lansata la sfarsitul lunii martie. Titlul albumului, "Hard Candy" a fost ales pentru a ilustra "juxtapunerea dintre duritate si dulceata", potrivit artistei, care a adaugat si ca ii plac bomboanele. Unul dintre single-uri poarta numele de "Candy Store".

"Hard Candy" vine in continuarea albumului "Confessions On A Dance Floor" (2005) care s-a clasat pe locul intai in chart-urile din 30 de tari si s-a vandut in peste 8 milioane de exemplare in intreaga lume.

Citeste si:

Totodata lansarea noului album marcheaza finalul colaborarii de 25 de ani a artistei cu casa de discuri Warner Bros. Entertainment. In luna octombrie, Madonna a anuntat ca a semnat un contract cu promoter-ul de concerte Live Aid, care include lansarea a trei viitoare albume, si este estimat sa ii aduca venituri de 120 de milioane de dolari (79 de milioane de euro) in urmatorii 10 ani, potrivit Reuters.

Madonna, care va implini 50 de ani pe 16 august, a debutat anul acesta ca regizor, cu filmul "Filth and Wisdom", prezentat la Festivalul de Film de la Berlin in februarie.