Moartea actorului Heath Ledger a pus studioul de film Warner Bros intr-o situatie delicata in ceea ce priveste strategia de promovare a urmatorului film "Batman", in care actorul australian a jucat unul dintre rolurile principale, informeaza NewsIn.

Inainte de disparitia actorului, gasit mort marti, in apartamentul sau din NewYork, incepusera sa circule zvonuri despre felul in care a jucat in "The Dark Knight", al saselea film din seria Batman, in care interpreteaza rolul maleficului Joker.

Primele afise ale filmului, despre care se estimeaza ca va fi lansat in iulie in America de Nord, arata un Ledger de nerecunoscut cu un machiaj de cosmar si par sa demonstreze ca actorul, care a fost nominalizat la Oscar in 2006 pentru rolul din "Brokeback Mountain", a dat personajului sau o dimensiune fara precedent.

Potrivit expertilor de la Hollywood, interesul pentru "The Dark Knight" va creste, datorita curiozitatii morbide a publicului, care va dori sa il vada pe Ledger in ultimul sau rol, comenteaza NewsIn. Decesul actorului de 28 de ani ii creeaza companiei Warner o problema legata de modul in care va vinde filmul, care a avut un buget de 150 de milioane de dolari, fara sa dea impresia ca profita de pe urma tragediei.
"Warner se afla intr-o situatie dificila. Ei doreau initial sa profite de zvonurile despre interpretarea lui Ledger", a explicat pentru AFP Jeff Bock, din partea societatii Exhibitor Relations, care realizeaza in fiecare saptamana box-office-ul nord-american. "Dar acum, casa de productie va trebui sa isi schimbe strategia cu 180 de grade".

Exista deja un precedent in istoria cinematografului, cand un film a fost promovat dupa decesul unui actor, "Uriasul", care a avut premiera in 1956, dupa moartea lui James Dean si "Corbul", din 1994, care a iesit pe piata dupa moartea lui Brandon Lee.

Potrivit lui Bock, Warner va trebui, "pe de o parte, sa ii aduca un omagiu lui Ledger, iar pe de alta parte, acesta va fi cel mai important film al verii". "Batman este unul dintre cele mai mari branduri de la Hollywood, este o franciza de 1,6 miliarde de dolari", din 1989, a spus specialistul.

Redactorul-sef al site-ului specializat movies.com, Lew Harris, a spus ca studioul va retrage cel mai probabil imaginile lui Ledger de pe afisele filmului si o sa le inlocuiasca cu cele ale lui Christian Bale, care revine in rolul eroului, dupa "Batman-Inceputuri" din 2005.

"Cred ca studioul va fi foarte prudent si nu va dori sa se presupuna ca doreste sa profite de tragedie in vreun fel", a spus Harris pentru AFP. "Ar fi socant sa vedem imaginea lui Ledger pe afise".
Redactorul-sef adjunct al cotidianului "Variety", Stuart Levine, a spus pe de alta parte, ca disparitia chipului lui Ledger de pe afise ar fi o greseala, deoarece oamenii "vor dori sa il vada pe Heath Ledger in film, in rolul lui Joker".

Un reprezentant al unui studio rival Warner a estimat ca schimbarea strategiei de promovare ar fi o miscare neinspirata. "Cel mai bun lucru ar fi ca marketingul sa continue si ca aceasta campanie sa nu se transforme intr-o ceremoniei funebra stranie", a spus reprezentantul studioului pentru "Wall Street Journal".

Bock a mentionat ca "The Dark Knight" va fi primit cu un sentiment de nostalgie, care este in contradictie cu statutul unui film care va fi lansat in sezonul estival.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.