Dar ce se va intampla la Romantica, post a carui grila de programe a fost structurata in jurul ideii de divertisment, imprimata de personalitatea lui Teo? Directorul executiv al televiziunii, Madalina Radulescu, lamureste situatia.

Cuvantul-cheie al strategiei de marketing care va fi pusa in aplicare la Romantica dupa plecarea lui Teo este interactivitatea. Se ia in calcul faptul ca, pana acum, aceasta a fost unul dintre punctele forte al televiziunii si ca s-a demonstrat fidelizarea unui anumit public prin posibilitatea acestuia de a intra in direct la diferite emisiuni, fie prin telefon, fie ca invitati in productii de divertisment in care au avut ocazia sa stea fata in fata cu vedetele preferate.

"Cea mai puternica reactie o avem la emisiunea Irinei Reisler, "Supravietuitorii", care prezinta cazuri de oameni cu boli grave, si pentru noi este evident ca publicul feminin vrea sa se implice in productiile postului", spune directorul executiv, Madalina Radulescu. Prin urmare, perioada "dupa Teo" va fi una in care se va miza mult pe varianta invitarii telespectatoarelor fidele in studio si implicarea lor in realizarea unor emisiuni, alaturi de vedetele Romantica.