Nu doar haina face pe om, ci si invers. Exista nenumarate exemple in acest sens in peisajul public autohton, iar protagonistii ar putea linistiti sa-si inregistreze creatiile la OSIM. Inspiratie sau strategie de marketing, aceeasi imbracaminte afisata ani la rand a ajuns sa fie cartea de vizita a celor care o poarta.

Jurnalistii Ion Cristoiu si Marius Tuca n-ar putea fi separati de vesta neagra, respectiv de bretele, asa cum nici Silviu Prigoana n-ar mai fi acelasi fara costumatia neagra. Florin Piersic a inventat esarfa-vedeta, mereu alba si nelipsita de la gatul marelui actor. Un banal fes gri a devenit inspiratie pentru designeri in momentul in care a ajuns pe capul primului om din stat, Traian Basescu.

Citeste si:

“Aceste haine au devenit brand, repetandu-se aparitia lor. Pe Tuca l-am vazut tot timpul cu bretele, nu ma deranjeaza deloc, nici vesta lui Cristoiu nu-mi displace. Piersic nu poate sa capete un plus de personalitate datorita fularului, dar cu siguranta e foarte sarmant. Cred ca doar in cazul domnului Prigoana costumul negru este o strategie de marketing. L-a ales si din cauza siluetei, insa a facut bine, pentru ca negrul este cea mai sexy culoare. Fesul lui Basescu a devenit celebru datorita purtatorului”, a declarat Zina Dumitrescu pentru Click!.

Psihologul Mirela Zivari spune ca absenta acestor obiecte ar atrage si mai mult atentia asupra respectivelor personalitati. “Consider ca utilizarea acestor accesorii nu are la baza o strategie de marketing. in exemplele noastre, personajele nu se identifica cu accesoriul, pentru ca in momentul in care accesoriile au fost remarcate, personajele erau deja cunoscute. Lipsa acestor accesorii mai degraba incita publicul in a-si pune intrebari, stimulandu-le curiozitatea”, a declarat pentru Click! Mirela Zivari.