Editia din acest an a Premiilor Effie pentru eficienta mesajelor publicitare a insemnat inca o victorie pentru Traian Basescu. Campania realizata de gmp/MAP pentru candidatul Aliantei D.A. la alegerile prezidentiale l-a mutat pe Basescu la Cotroceni si a adus agentiei un Effie de Aur. In 2000, tot echipa condusa de Felix Tataru l-a facut primar al Capitalei pe Traian Basescu.
Marele cistigator al galei a fost insa agentia NextCap. Aceasta a primit aur pentru "Fulga" si "FHM" si un Grand Effie pentru campania "Unirea", dupa ce simpaticii Dorel si Gogu au avut succes cu citeva luni in urma si la premiile AdMaker.
Un alt cistigator important a fost Leo Burnett, care a luat cinci premii: aur pentru Teletech, argint pentru Antipa si Bonux si bronz pentru Academia Catavencu si Prigat Nectar.

Cei de la McCann Erickson au plecat acasa cu trei Effie de aur, pentru Dorna - "Aproape de natura", Sprite - "Scoate fiara din tine" si Kandia - "Ciocolata cu dragoste".
Asociatia Romana a Agentiilor de Publicitate, Business Media Group si filiala romana a Asociatiei Internationale a Agentiilor de Publicitate acorda Premiile Effie in functie de succesul de piata avut de campaniile inscrise. Din acest motiv, in 2005 nu au existat atit de multi participanti pe cit se dorea pentru ca nu intotdeauna clientii campaniilor au acceptat sa ofere datele cerute de juriul Effie.


Despre autor:

Evenimentul Zilei

Sursa: Evenimentul Zilei


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.