Firma de vestimentatie St. John a renuntat la serviciile frumoasei Angelina Jolie, care a fost, din septembrie 2005, imaginea acestui brend.

"La moda este sa inviti pentru clipurile publicitare si pentru tot ce inseamna reclama mari personalitati. Toti procedeaza asa. Dar in acest caz, lucrurile nu s-au legat", a declarat pentru revista OK! o sursa bine informata din industria modei. "Cei care-si cumpara imbracaminte cu marca St. John nu se regasesc in Angelia Jolie", a adaugat aceeasi sursa. O mare parte a colectiei St. John o reprezinta ansambluri conservatoare din tricotaj, purtate, de regula, de femei cunoscute precum secretarul de stat american, Condoleezza Rice si fosta Prima doamna a SUA, senatorul Hillary Clinton, actual candidat la Casa Alba. Trecand de la afaceri la viata de familie, Jolie si partenerul ei de viata, Brad Pitt, au decis sa nu mai apara impreuna pe marile ecrane.

O masura menita sa le puna familia la adapost. Cel mai invidiat cuplu al Hollywood-ului este ferm determinat sa-si educe singuri cei patru copii. Maddox, Pax, Zahara si Shiloh vor avea, prin urmare, mereu cate un parinte prin preajma care sa se ocupe de ei, sa-i urmareasca si sa le indrume pasii. Prin urmare, Jolie si Pitt au incheiat un pact: in timp ce unul este ocupat, celalalt are grija de copii. "Nu vom mai lucra impreuna. Ce se va intampla cu familia noastra, daca vom fi amandoi prinsi cu filmarile?", se intreba Jolie. Potrivit comentariilor presei, in inima acestei decizii se ascunde si o chestiune de incredere. Nu e vorba de gelozie. Este vorba de increderea in capacitatea lui Pitt de a-si exercita, pe masura exigentelor ei, meseria de tata. "Eu cred ca fiecare parinte este ingrijorat si preocupat de viitorul copilului lui. Recunosc, nu prea am incredere in altii, de aceea trebuie sa existe incredere deplina intre noi", explica Jolie.


Despre autor:

Sursa: Curentul.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.