Amintiri placute, dar si surprize care le-au dat ceva batai de inima. Asa si-ar descrie baietii de la Talisman prima lor vizita in capitala Spaniei, Madrid.

Prezenti, luna trecuta, pentru patru zile cu ocazia unui concert de promovare, trupa a vizitat tot ce se putea vizita. Ba, au colindat atat de mult incat s-au pierdut unul de altul, fiind nevoie de interventia politiei, ca sa se regaseasca.

Alberto, unul dintre chitaristii trupei, si-a asumat rolul de fotograf. Asa ca s-a pus serios pe treaba si, prins de frumusetea obiectivelor turistice pe care le vizita, nu si-a dat seama cand s-a ratacit. "La un moment dat, noi ne-am dus sa bem un suc intr-o cafenea, iar Alberto, ocupat cu fotografiatul, nu a vazut unde am intrat si s-a pierdut de grup.

Baiatul s-a plimbat timp de trei ore prin oras, fara mobil, si fara sa stie numerele noastre de telefon, asa ca, in disperare de cauza, a apelat la politia spaniola pentru a ne putea gasi. Politia a sunat la casa de discuri din Romania, pentru ca Alberto avea un CD cu Talisman, proaspat lansat, pe care erau trecute numerele de telefon. Cei de la casa de discuri m-au sunat apoi pe mine si mi-au explicat ce se intamplase si de unde trebuia recuperat Alberto.

Asa am ajuns eu la sectia de politie, fara sa vreau", povesteste amuzat Alin Oprea. in rest, din tot ce au vizitat, tuturor le-a placut oprirea la stadionul Santiago Bernabeu. Cu atat mai mult cu cat au fost condusi de unul din oficialii echipei Real Madrid, care, intamplator sau nu, este roman. Au mers mult pe stradute, au ascultat grai spaniol si au incercat sa surprinda specificul orasului. Jamboanele de porc i-au impresionat inca de la inceput. "in orice magazin sau restaurant intrai, vedeai agatate pe pereti multe jamboane de porc. Acestea au o reteta specifica de preparare si lasare la uscat, specific spaniolilor", povesteste Alin.

O alta experienta cu adevarat interesanta a fost vizita la discoteca. Pretextul a fost vizitarea unui prieten de-al lor, roman, Dan pe numele lui, patronul unui club din Madrid. "intreaga strada unde are el discoteca era plina de cluburi si discoteci de toate natiile si culorile posibile, unde lumea se distra. in prima instanta, foarte ok. Nu mica ne-a fost mirarea cand, pe la ora 3 noaptea, cand am iesit, pregatindu-ne sa plecam la hotel, am descoperit cu stupoare ca stateau salvarile mai multe ca taxiurile, la rand, sa culeaga drogatii care intrau in criza.

Altfel, Madridul e un oras cu un parfum aparte, un oras cu o arhitectura si istorie extraordinare si cu oameni foarte sociabili si prietenosi.
Desi este aproape la fel de aglomerat ca si Bucurestiul, in cele mai multe locatii importante si in centrul istoric nu se circula decat pietonal, ceea ce da un aer lejer, turistic", isi incheie Alin Oprea povestea despre Madrid.

Alin Oprea, solistul trupei Talisman, a cantat la Madrid in cinstea celui mai vechi ziar si radio romanesc din Madrid. "Concertul a durat mai bine de doua ore si s-a continuat cu alte doua ore de autografe si poze. Publicul a fost extrem de calduros si ne-a acompaniat pe tot parcursul spectacolului", a spus Alin.

Despre autor:

Sursa: Click.ro

Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.