Dupa ce a investit timp si bani in propria imagine, Irinel Columbeanu a devenit unul dintre cele mai cunoscute nume din Romania. Nelipsit din paginile ziarelor si de pe micul ecran, miliardarul se bucura de o popularitate excesiva, avantaj pe care stie sa-l administreze in beneficiul propriu. Astfel, omul de afaceri s-a hotarat sa-si protejeze numele pe care l-a transformat in brand, inregistrandu-l la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM). "Am vrut in primul rand sa ma asigur ca numele meu nu va putea fi folosit de alte persoane, in diverse scopuri. Mai mult, vreau sa-mi protejez si afacerile pe care le detin", ne-a declarat Irinel Columbeanu, care este si proprietarul unei inventii in domeniul constructiilor, cimentul "Columbeanit".

Notorietatea cuplului Irinel si Monica este exploatata si in reclame, succesul produsului fiind asigurat din start. Asa a procedat si compania Vel Pitar, care, in colaborare cu agentia "Next Advertising", a decis sa-si promoveze un sortiment de paine feliata cu ajutorul Columbenilor. Spotul este o parodie evidenta la adresa lui Irinel si a Monicai, interpretati in reclama de actori care seamana izbitor cu cei doi. Miliardarul spune ca a gustat cu umor ironia, cu toate ca reprezentantii firmei nu l-au anuntat ca va deveni subiect de reclama. "Este foarte clar ca in clipul acela se face trimitere la mine si la Monica. M-a deranjat la inceput ca nu mi-au comunicat acest lucru. Acum insa, domnii de la respectiva firma mi-au trimis un cos cu cozonaci si paine si mi-au cerut sa stabilim o intalnire pentru a discuta", ne-a povestit Irinel.

Vacanta in Creta

Indragostiti ca in prima zi, Irinel si Monica infirma zvonurile care ii dadeau aproape divortati. Dupa un sejur la mare in perioada Festivalului Callatis, cei doi soti au plecat intr-o vacanta de lux in Creta, fara micuta Irina, pe care au lasat-o acasa, cu bona. "Ne simtim excelent, dar ne este dor de Irina", ne-a marturisit Columbeanu.