"Zana Surprizelor" ne-a spus cateva cuvinte despre casa in care se va muta in curand impreuna cu sotul ei, Stefan Banica jr, despre cum isi gestioneaza aparitia in reclame, pe care le si produce de multe ori, si despre implicarea ei in activitatea de ambasador UNICEF. Imaginandu-si ca ar avea putere absoluta pentru o zi, ne-a mai spus ca ar face sa dispara incompetenta si prostia. Isi gaseste mereu timp pentru familia din Moldova, iar cea mai buna prietena ii este sora ei. Acum, la maturitate, nu simte nevoia de publicitate la orice pas si spune ca ii este dor de mama ei si de anii de facultate.

A spus ca cea mai fericita zi din viata ei a fost cea in care a aflat ca este insarcinata. Spre sfarsitul anului, Andreea Marin Banica va aduce pe lume copilul pe care ea si Stefan Banica jr si-l doresc de atata vreme. Gazda "Surprizelor" de la TVR ne-a povestit despre munca ei de producator, despre activitatea pe care o desfasoara ca ambasador UNICEF, despre cum isi gestioneaza imaginea si aparitiile in reclame si ne-a declarat, printre randuri, cum ii place, ca si-ar creste copilul asa cum a crescut si ea, invatata de merite fiecare lucru pe care il castiga. A mai adaugat ca, daca ar avea putere absoluta pentru o zi, ar anula incompetenta si prostia.

Anul acesta iti vei implini marea dorinta, aceea de a avea un copil. Ce alt mare vis ti-a mai ramas de realizat?

Am mai spus asta si o repet: nu sunt de-ajuns anii ce mi-au fost dati pe pamant pentru a implini atatea vise cate am in minte, dar macar jumatate de-ar deveni realitate si tot as simti ca n-am trait degeaba, am avut un rost pe pamant.

Stiu ca tu ai produs reclama la Aldis, mult discutata. Intentionezi sa te implici serios in aceasta activitate de producator? Ai mai produs si altceva in afara de acea reclama?

Da, am produs si am fost scenarist pentru diverse proiecte de publicitate, unele dintre ele difuzate cu mare succes la ore de maxima audienta, de exemplu miniproductiile - "Surprize la puterea 99" - Dero (produs pentru compania Unilever), "Surprize impreuna" - Wiessana si apoi Linco (produse pentru compania Orkla), o miniproductie produsa pentru Western Union etc.- care erau difuzate in pauzele publicitare de sambata seara. De asemenea ma implic in fiecare proiect care uziteaza imaginea mea, nu sunt un participant pasiv care doar "pozeaza". Nu simt nevoia insa in aceasta zona sa fac publice toate proiectele mele. Televiziunea e una, alte aspecte ale muncii mele in care sunt implicata nu necesita neaparat o expunere publica.

Citeste si:

Anul acesta vei mai face si alte reclame?

Sunt in negociere finala pentru un produs de lux, nu pot inca sa va dezvalui despre ce este vorba. Exista si alte propuneri pentru produse de larg consum sau in aria asigurarilor, dar sunt in faza in care le analizez cu atentie pentru a face o alegere, nu vreau sa uzez excesiv imaginea mea, chiar daca pe moment ar fi un avantaj, pe termen lung poate deveni un dezavantaj.

Au fost si guri rele care au spus ca functia ta de ambasador UNICEF este doar o buna strategie de marketing. De ce crezi ca ai lasat aceasta impresie?

N-am lasat aceasta impresie, doar un om frustrat poate gandi asa, faptele mele dubleaza vorbele, nu port doar un titlu onorific, ci fac lucruri concrete care se transforma in sprijin real pentru copii. Gala UNICEF 60, de pilda, pentru care am fost si initiator, si producator, a adunat cea mai mare suma stransa vreodata in Romånia intr-un teledon: aproape 700.000 euro in mai putin de 4 ore.
Campaniile pe care le initiez in mod curent alaturi de UNICEF aduc fonduri importante care ajuta la constructii durabile, asa ca in timp ce altii despica firul in patru si nu fac nimic concret, eu las ceva in urma si faceam asta cu mult timp inainte de a deveni ambasador UNICEF. Deci nu simt nevoia sa ma explic mai mult decat atat unor persoane rauvoitoare si care nu produc nimic de fapt pentru societatea in care traim.

Cat de des reusesti sa-ti vezi familia din Moldova?

Ai mei vin la mine mai des, dar nici eu nu-mi neglijez familia. Pentru cei dragi nu se pune problema sa nu existe timp la nevoie.