CNA a amendat, in sedinta de ieri, postul Prima TV cu 10.000 de lei pentru ca in emisiunea "Cronica circotasilor" a fost ironizata orientarea sexuala a unui prezentator de la Acasa TV.

Sanctiunea a fost aplicata pentru ca prezentatorul postului Acasa TV, Mircea Solcanu, care a recunoscut ca e homosexual, a fost ironizat in emisiunile "Cronica circotasilor" difuzate de Prima TV in zilele de 14 si 21 martie. Licenta audiovizuala a postului Prima TV apartine societatii SBS Broadcasting Media SRL, ai carei actionari sint European Radio Investments, a omului de afaceri Anthony William Ghee, (peste 99%) si Romanian Broadcasting Corporation Ltd. din Anglia (restul de actiuni).