Afacerea l-a costat pe Ionita nu mai putin de 140.000 de euro, bani pe care ii va scoate din buzunar fara sa clipeasca. Acesta va intra in posesia masinii in cursul acestei saptamani. Surpriza cea mare va veni insa peste cateva luni, cand cantaretul isi va comanda un Hummer, tot placat cu aur.

Masina este cu totul speciala pentru ca partile metalice ale caroseriei sunt imbracate in aur de 24 de karate. Chiar daca este un impatimit al "bestiilor" cu multi cai putere sub capota, Costi Ionita recunoaste ca masina asta le-a intrecut pe toate. Jantele, spoilerele, oglinzile si chiar sigla sunt imbracate in foita aurita.

Costi putea cumpara de la distribuitorul autorizat Jaguar un exemplar cu cel mult 120.000 euro, cu toate imbunatatirile. Se pare ca stratul de aur l-a impresionat mai mult

"De cand am pus ochii pe ea mi-a placut. Il cunosteam pe proprietar de mult timp si i-am zis ca o vreau eu. Masina e noua, fabricata in 2007 si, asa cum e acum, arata fabulos", ne-a spus Ionita. Manelistul le-a vorbit doar prietenilor apropiati de achizitia facuta pentru ca vrea sa rupa gura targului cand se va urca la volan. Chiar daca nu este singurul care conduce masini scumpe pe strazile din Bucuresti, Ionita crede ca multi vor intoarce capul dupa noua sa achizitie.

Si asta nu e totul. De la volanul masinii sale, Costi va castiga si o gramada de bani, fiindca a acceptat sa devina imaginea companiei care comercializeaza sisteme de placare cu aur, argint sau platina. Costi nu a dezvaluit, inca, valoarea contractului, insa sursele noastre spun ca acesta e de cateva zeci de mii de euro. Real Gold este unic distribuitor de astfel de sisteme in toata Europa.
Daniel Szabo, patronul companiei, a satisfacut capriciile tuturor clientilor care au vrut sa schimbe look-ul masinilor de zeci sau sute de mii de euro pe care le detin.

El e omul de la care Costi Ionita a cumparat bolidul. Daniel Szabo a placat masini care azi ruleaza pe sosele din Statele Unite, Austria, Germania, Ungaria, Dubai, sau pe nisipurile aride ale Arabiei.

Citeste si:

Pentru a reusi sa le imbunatateasca imaginea cu aur, Daniel a importat din America o tehnologie proiectata de specialistii NASA

Masina de 140 de mii de euro

- Sigla a fost placata fara a fi indepartata de pe capota. Acesta este avantajul sistemului de placare

- Masca radiatorului nu poate fi ignorata de nimeni pentru ca este elementul cel mai bogat in aur

- In cazul oglinzilor se poate vorbi de exces, insa gusturile cumparatorului nu pot fi contestate

- Jantele aurite inspira multora opulenta. In realitate, se pastreaza un echilibru intre elementele placate si cele asigurate la iesirea din fabrica