Cum te-ai hotarit sa devii ambasadoarea Dove in Romania?

Mi-a placut ideea originala pe care au avut-o cei de la Dove de a face un "Manifest pentru Frumusetea Adevarata". M-au convins. Cred cu putere ca frumusetea apare in diferite forme, culori si virste. Vrem, prin acest manifest, sa aratam ca tot mai multe femei din lumea intreaga refuza sa se conformeze sablonului manechinelor filiforme, pentru ca fiecare femeie e unica. Cred ca absolut fiecare centimetru din corpurile noastre - din cap pina in picioare - merita mai putina critica si mai multa iubire.

Care sint riscurile pentru o vedeta cind isi imprumuta imaginea unui produs?

Daca generalizam, exista riscul ca unul dintre cei doi, vedeta sau produsul, sa canibalizeze imaginea celuilalt. De exemplu, consumatorii stiu ca vedeta x a facut reclama la un sampon, dar nu pot preciza exact care este acesta, sau invers, cind nu-si mai amintesc care dintre manechine a fost aleasa pentru a promova imaginea unei case de moda sau a unei marci de haine, de exemplu. Ambele variante sint de evitat.

Citeste si:

In cazul fericit, cind omul este bine ales, cistiga atit brandul promovat, cit si cel care isi imprumuta imaginea, are loc un transfer de personalitate dinspre vedeta spre brand, calitatile vedetei sint atribuite brandului promovat, iar in sens invers se cistiga notorietate si bani. In cazul meu, n-am riscat nimic: cred, la fel ca Dove, in eleganta prin simplitate, in naturalete, in datoria femeii de a se ingriji. N-as fi participat niciodata la o campanie pentru un produs de calitate indoielnica.

Ce a presupus trecerea la noua emisiune, "Stele de... 5 stele"?

Eu fac emisiunea aceasta de putin timp si pentru putin timp. Am stabilit de la bun inceput cu producatorul emisiunii ca voi prezenta doar pina in decembrie, dupa care se va intoarce Ioana Moldovan, care a nascut recent si se bucura si ea de bebelusul ei in concediu de maternitate. Din ianuarie am alte proiecte, pe care le pregatesc acum.