AFACERE. Cantareata a aparut intr-un spot publicitar la un sampon, alaturi de alte doua colege de breasla, Giulia si Cream, la un pret insa de doua ori mai mic decat cel pentru care Mihaela Radulescu a acceptat sa-si puna la bataie podoaba capilara.

Moda reclamelor cu vedete face furori si pe piata romaneasca. Dupa Mihaela Radulescu si Andreea Marin, a venit randul si altor figuri din showbiz sa-si vanda parul pe bani grei. Nefiind insa de talia divelor, cantaretele Corina, Giulia si Cream au fost cooptate la pachet, alaturi de o alta colega, de data asta din lumea televiziunii, Xing Elena Ling. Potrivit unor surse neoficiale, bugetul alocat de firma beneficiara acestui spot, pe timp de un an, pentru toate cele patru gratii, a depasit suma de 15.000 de euro, ceea ce inseamna jumatate din banii incasati de Mihaela Radulescu pe o reclama similara.

Dintre toate protagonistele, cele mai multe pretentii le-a avut, se pare, Corina, care a negociat cel mai aprig aparitia sa in campania in cauza. Ca sa accepte sa devina imaginea acestui produs cosmetic, vedeta a obtinut mai intai acordul casei de discuri.

Citeste si:

Giulia s-a lasat mai usor

Corina, Giulia, Cream si Xing Elena Ling si-au vandut drepturile de imagine pentru un an, insa, la filmari, nu au fost retinute mai mult de o zi. Cu aceasta ocazie, cantaretele s-au convins inca o data, daca mai era nevoie, ca frumusetea este mai rentabila decat muzica, ele obtinand in doar cateva ore o suma de cinci ori mai mare decat incaseaza de obicei pe un spectacol.

Spre deosebire de colega sa, Giulia a acceptat mult mai repede propunerea facuta de firma de cosmetice.
Bruneta nu a pus alte conditii decat cele financiare si marturiseste ca isi aduce aminte cu placere de timpul petrecut la filmari.