Revin cu previziunile astrologice pentru managerii de la N24. Va ziceam ieri ca mi se pare o idee de marketing absolut geniala, care va aduce o caruta de bani postului in discutie. Va mai ziceam ca ideea e cu atit mai geniala cu cit, in timpul asta, celelalte posturi investesc in vedete si formate scumpe. Ce n-am apucat sa va zic ieri si as vrea sa va zic azi e ca n-as sfatui concurenta sa stea cu miinile-n sin in fata loviturii zdrobitoare de piata pe care se pregateste sa o dea N24. Antena 1, PRO TV, Prima TV, nu stati, fratilor, ripostati! Iesiti si voi la-naintare cu horoscoape specializate.

Au ramas categorii de public neacoperite, care ar putea aduce bani. Multi bani. Eu, daca as fi in locul vostru, as veni, de exemplu, cu previziuni astrologice pentru bugetari. Astia sint multi si, odata bagati in seama, ar putea aduce o groaza de publicitate. Nu conteaza ca o sa fie la alcool ieftin, pateu de ficat, parizer, iaurt si alte produse ieftine, conteaza ca o sa fie multa. Cam asta deocamdata. O mai gindesc cum s-ar putea targeta frizeritele, croitoresele, inginerii agronomi si aurolacii si o sa va comunic cit de repede posibil.