I-auzi inca una: "Orice text e bun ca sa atingi un barbat misto…". Si, in fine, i-auzi-o si p-asta: "Vreti sa v-arat chilotii mei?". Eu n-am vrut sa-mi arate nimeni chilotii, asa ca am schimbat canalul, dar banuiesc ca multi telespectatori au vrut si au ramas sa-i vada. Cu alte cuvinte, sint convinsa ca emisiunea asta a pornit de la un studiu de piata foarte serios. Sigur baietii lui Voiculescu s-au intrebat, inainte sa se-apuce de ea, "Bai, ia sa aflam noi ce mai vrea lumea sa vada. Domnu’ Voiculescu, marcati banu’ ca tre’ sa facem cercetare de piata, ca la carte.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
Revolut are în vedere o creștere cu 40% a angajaților
Sursa: futurebanking.ro
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni în jurul lor. Cum pot...
Sursa: kudika.ro
-
Care e povestea Daciei „aprobate” de Putin ce are și o versiune electrică
Sursa: wall-street.ro