Organizatorul, Zero Events, prezinta acest eveniment asteptat anual de mii de romani sub forma unui show original si complet, care combina peste 450 de spoturi din intreaga lume cu divertismentul de calitate - in cazul de fata un concert incendiar "Parazitii'- , iar in pauze - live-uri si animatie, intr-o atmosfera exploziva cu DJ si MC.

Anul acesta, show-ul va fi onorat de prezenta "inventatorului" sau, Jean Marie Boursicot, care se afla in Romania pentru a promova evenimentul.
"Meniul" de reclame propus de organizatori, impreuna cu Dan Chisu, producator general, este atractiv si surprinzator, prezentand o panorama a celor mai apreciate reclame, dar si a unor spoturi mai putin cunoscute din tari precum Egipt sau Indonezia.

Spectacolul reflecta vitalitatea si trendurile publicitatii mondiale, iar la nivel de subiecte abordate nu exista limite. Pe langa detergenti si ciocolata, nu lipsesc alcoolul, tutunul si sexul, dar show-ul ofera loc si marilor teme sociale, cum ar fi: SIDA, protectia mediului, ajutorul umanitar, eutanasia etc.

La nivel national, dupa aceasta premiera de la Bucuresti, urmeaza noua reprezentatii "Noaptea Devoratorilor de Publicitate" pe litoral, in perioada 7 iulie - 25 august, iar din septembrie, show-ul se muta in opt orase importante din tara.