Vedetele PRO TV danseaza la orice ora din zi si din noapte, in timp ce la Antena 1 se cauta cercei sau se joaca fotbal. Televiziunile se folosesc de angajati pentru autopromovare.

Cele mai importante televiziuni comerciale si-au pus vedetele la lucru, dupa modele diferite. De dimineata pina seara, la PRO TV se danseaza, pe ritmuri diferite si in scopuri diferite. La Antena 1, distractia este mai putin regizata, insa: se fac ultimele pregatiri pentru "direct", se joaca fotbal pe maidan sau se cinta melodii de dragoste.

Spoturile prezentate de PRO TV si de Antena 1 la inceputul si sfirsitul fiecarui program fac parte din campanii bine pozitionate conceptual si foarte diferite din punct de vedere strategic. PRO TV impune guvernarea dansului, in timp ce Antena 1 isi coboara vedetele de pe soclu pentru a le apropia de oameni. Si realizarea tehnica a campaniilor a fost abordata diferit: PRO TV si-a folosit oamenii proprii, in timp ce Antena 1 a apelat la o agentie de publicitate.

Dans pentru toti

Baloane de sapun in care valseaza un cuplu, copaci batuti de vintul magic pornit din miinile lui Cristian Leonte, reflectoarele parcurilor la cheremul Oanei Cuzino, un glob de discoteca asezat pe cer de Busu, un cascador care trece in zbor pe linga Olivia Steer. Si totul in preajma a zeci de dansatori, unii dintre ei chiar vedete ale postului: Cosmin Stan si Laura Cosoi in rolurile din "Pulp Fiction" si Andi Moisescu pe ritm de cha-cha-cha cu o paminteanca sexy.

Conceptul ID-urilor a fost realizat de Departamentul de marketing al PRO TV. "Conceptul «de dans» este unul absolut firesc pentru acest sezon al PRO TV-ului, in care «Dansez pentru tine» a fost cel mai important program de divertisment. Urmeaza o etapa in care dansul va guverna Romania, pentru ca PRO TV a facut prima invitatie la dans", a declarat Andi Popescu, manager grafica on-air la PRO TV.

"Ploaie de pixeli"

Pentru prima data in istoria ID-urilor PRO TV, decorul in care se misca vedetele din spoturi este in intregime generat pe calculator.

Pentru ca fiecare actor sa inteleaga ce are de facut, "graficienii" PRO au conceput animatii cu schelete miscindu-se prin decor, dansind in "ploaie de pixeli".

"Mi s-a parut teribil de interesant, pentru ca ne miscam pe croma, cu mintea la un intreg oras pe care trebuia sa-l memoram in prealabil. Era pe de o parte un scenariu destul de strict, pe de alta insa ne jucam mult cu imaginatia noastra", isi aminteste Iulia Vintur, prezentatoarea stirilor matinale din weekend.

Cel mai bine s-au simtit Laura Cosoi ("La Bloc") si Cosmin Stan (corespondent PRO TV). S-au intilnit pentru prima oara in viata la garderoba, inainte de filmarea spotului in care sint protagonisti. Cu toate acestea, n-a fost nevoie decit de doua duble pentru a multumi regizorii. "Am lasat muzica sa curga, am facut tot felul de scheme, am improvizat, pe scurt, am dansat ca nebunii", explica reporterul Stirilor PRO TV.

Cele opt concepte ale PRO TV au fost realizate intr-o luna de zile de o echipa din care au facut parte Viorela Ispas - copywriter, Ovidiu Iordan - copywriter, si Andi Popescu - manager grafica on-air. Regia si postproductia sint realizate "in house" de departamentul grafica.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.