Timp de doua ore, spatiul din Music Club a fost neincapator pentru consumatorii romani de publicitate. Ultimii veniti la eveniment au fost nevoiti sa vizioneze spoturile in picioare sau de pe scarile de la intrare. Au venit la AdBreak oameni din publicitatea romaneasca, aspiranti la un job in acest domeniu, dar mai ales membrii forumului IQads. "Raspunsul participantilor a fost impresionant. Am fost surprins ca au venit atitia oameni, nu ma asteptam! La editia a doua, care va avea loc la sfirsitul lunii februarie, vom cauta o sala mai mare", spune Viorel Copolovici, de la IQads, organizatorul evenimentului.


Spoturile au declansat reactii puternice din partea consumatorilor romani de publicitate. S-a ris cu hohote la BudLight Genius Man sau Soken Electronics, s-a aplaudat la campania anti-fumat, s-au auzit exclamatii puternice la spoturile argentiniene sau asiatice. La sfirsitul proiectiei, publicul a avut ocazia sa-i intrebe pe creatorii romani de publicitate de ce reclamele romanesti sint departe de ceea ce se intimpla in productia internationala. Expli-catiile lui Lucian Georgescu (balkanski.proiect/GAV), Adrian Botan (McCann Eriksonn), Bogdan Manea (Saatchi & Saatchi) sau Bogdan Naumovici (Leo Burnett) nu au trecut insa de cercul inchis al breslei. "Data viitoare vom incerca sa imbunatatim contactul dintre aspiranti si greii din publicitate", explica Viorel Copolovici. Numarul surprinzator de participanti la AdBreak, precum si cei peste 5.000 de membri activi ai site-ului arata ca publicitatea stirneste un interes din ce in ce mai mare printre consumatorii de media din Romania.