Primele rezultate in urma campaniei "Zambet pentru Asia", demarata de TVR, au aratat ca romanii au dat si in continuare dau dovada de generozitate.
Din 21 si pana in 24 ianuarie la pranz, pe cele doua linii telefonice puse la dispozitie de RomTelecom s-au adunat in total 91.734 de euro (fara TVA).

In perioada 7 - 24 ianuarie, in urma SMS-urilor si apelurilor telefonice la 1415 s-au adunat 153.800 de dolari din 86.163 de donatii.

In cursul zilei de ieri, UNICEF trebuia sa anunte suma stransa in urma depunerii de bani in urnele mobile instalate la Studiourile Teritoriale ale TVR (Iasi, Cluj, Timisoara si Craiova), la Poarta Pangrati a TVR, la Sala Palatului si la Sala Radio.

Televiziunea Romana a lansat (in 7 ianuarie), pe toate cele patru statii ale sale, campania "Zambet pentru Asia" - o campanie pentru colectare de fonduri destinate persoanelor sinistrate in urma cutremurului din ASIA. Campania este realizata de catre TVR, impreuna cu UNICEF si TVR Media si se deruleaza timp de o luna, in perioada 7 ianuarie - 10 februarie 2005. Tot in cadrul acestei campanii, TVR a lansat spre vanzare, prin TVR Media, un produs de televiziune - DVD-ul "Thailanda, Academia de Turism", realizat de Andreea Marin si Calin Vrabie.


Despre autor:

Sursa: Curentul.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.