Noroc c-am tot vizionat un promo, asa ca pot sa va spun despre ce a fost vorba in programul cu pricina. Pai, a fost vorba, logic, despre felul in care Monica si Iri si-au petrecut ziua indragostitilor. Si, in promo, l-am vazut, pentru inceput, pe Iri, intr-o tinuta relaxata, spalindu-se pe dinti, la chiuveta din baia personala. Apoi, am aplaudat aparitia spectaculoasa a Monicai. Era somnoroasa si echipata sexy, in maiou si pantalonasi scurti.
A primit, pisicoasa, salutul lui Iri ("Buna dimineata, hai sa se creada ca acuma ne vedem, ca, vorb-aia, Monica inca mai merge la scoala!"), dupa care l-a contemplat pe acesta barbierindu-se si ne-a marturisit ca, la inceputurile idilei lor, obisnuia sa se ocupe personal de treaba asta. Apoi, special pentru degustatorii fini de senzatii tari, a pus minuta pe obiectul special amenajat pentru barbierit si si-a ras, demonstrativ, iubitul (nu de bani, nu fiti rautaciosi, ce naiba, nttt, rusine!). La sfirsitul promo-ului, dar nu in ultimul rind, ne-am incolonat cu totii si, impreuna cu echipa Acasa TV, am iesit, civilizat si respectuos, in curtea viitoarei familii, ca sa-l privim pe Columbeanu (dezbracat la bustul gol) mozolindu-si gagica (dezbracata la sutien). Mai intii cu zapada si apoi cu niste saruturi foarte, foarte explicite. Ce sa zic, mie mi-a fost suficient acest promo ca sa trag o concluzie simpla: foarte frumos si romantic si-au petrecut Irinel si viitoarea sa sotie ziua indragostitilor. Si, daca e sa iau in calcul saruturile alea patimase si foamea de publicitate a celor doi, imi dau seama si de ce am pierdut emisiunea dedicata lor. Pai, cum sa n-o pierd daca, pe motiv de imagini cu continut romantic explicIt, o fi fost difuzata dupa ora 12.00 noaptea, insotita de bine-cunoscutul semn 16?
In legatura cu spoturile Skoda despre care un prieten mi-a povestit ca au fost difuzate pe PRO TV, in timpul fazelor fierbinti ale meciului Steaua-Heerenveen: adevarul adevarat e ca exact asa s-a intimplat, frate! PRO TV a difuzat spoturile cu pricina in momente de maxima intensitate ale meciului, chestie pentru care a si incasat, de la CNA, o amenda pe care-am vazut-o, cu ochii mei, afisata pe ecranul televizorului. Va sa zica, prietenul cu pricina nu m-a dezinformat, cum au sustinut unii cetateni. La fel de adevarat e insa ca greseala nu a fost a celor de la Skoda, ci a baietilor buni de la PRO TV. Carora le propun ca, de-acum incolo, sa nu mai avem discutii, sa intrerupa cu reclame doar fazele fierbinti de la "Vacanta Mare", alea in care isi baga Garcea mina-n buzunar si, ha, ha, ha, ride de ce gaseste p-acolo.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro