Desi reclamele din timpul finale Super Bowl sunt ridicol de scumpe (4 milioane de dolari pentru un spot de 30 de secunde), studio-urile de film cred ca merita investitia pentru a atrage interesul a cateva zeci de milioane de telespectatori.
"Costul pe minut este enorm, dar studio-urile cred ca vor avea cel mai mare succes aceste spoturi", a declarat Paul Derarabedian, analist de boxoffice.
Cei care nu stiau ca se realizeaza un al saselea film din seria "Fast and the Furious" au aflat sambata cu ocazia spotului difuzat in prima jumatate a meciului.
Cu aceasta ocazie, utilizatorii retelei Twitter au inceput instantaneu sa vorbeasca despre noul film cu masini, in care ii vom vedea pe Vin Diesel, pe Ludacris si pe The Rock.
Tot in prima jumatate a meciului au fost difuzate trailere pentru "Star Trek Into Darkness" si "Oz The Great and Powerful."
Dupa al treilea sfert al finalei, "Iron Man 3" si-a anuntat intoarcerea pe in mai 2013.
Alte trailere difuzate in timpul finalei Superbowl:
"World War Z"
"The Lone Ranger"
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Stoltenberg: Nu este târziu ca Ucraina să câștige, dar cu o condiție
Sursa: wall-street.ro