"Star Trek Into the Darkness", "Iron Man 3" si "World War Z" sunt doar cateva dintre filmele care au ales sa se promoveze in timpul finalei Super Bowl.

Desi reclamele din timpul finale Super Bowl sunt ridicol de scumpe (4 milioane de dolari pentru un spot de 30 de secunde), studio-urile de film cred ca merita investitia pentru a atrage interesul a cateva zeci de milioane de telespectatori.

"Costul pe minut este enorm, dar studio-urile cred ca vor avea cel mai mare succes aceste spoturi", a declarat Paul Derarabedian, analist de boxoffice.

Cei care nu stiau ca se realizeaza un al saselea film din seria "Fast and the Furious" au aflat sambata cu ocazia spotului difuzat in prima jumatate a meciului.

Cu aceasta ocazie, utilizatorii retelei Twitter au inceput instantaneu sa vorbeasca despre noul film cu masini, in care ii vom vedea pe Vin Diesel, pe Ludacris si pe The Rock.

Tot in prima jumatate a meciului au fost difuzate trailere pentru "Star Trek Into Darkness" si "Oz The Great and Powerful."

Dupa al treilea sfert al finalei, "Iron Man 3" si-a anuntat intoarcerea pe in mai 2013.

Alte trailere difuzate in timpul finalei Superbowl:

"World War Z"



"The Lone Ranger"


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.