Popularitatea melodiei "Die Young" a scazut dramatic in urma atacului armat de la scoala Sandy Hook din Connecticut.

Dupa vanzarile dezmagitoare ale albumului sau, succesul melodiei "Die Young" a ajutat cariera canteretei Ke$ha.

Radio-urile din SUA au scos melodia din rotatie in urma atacului de la Sandy Hook. Conform Media Base, compania care analizeaza mediatizarea radio, "Die Young" era ascultata de 167 de persoane saptamana trecuta, dar de luni, acest numar a scazut la 19 milioane de ascultatori.

In ciuda scaderii masive de audienta, "Die Young" se afla in continuare pe locul 3 in topurile radio. Pe de alta parte, o astfel de scadere este neobisnuita.

Ultima data cand numarul de ascultatori a scazut atat de dramatic a fost dupa ce Dixie Chicks au fost boicotate de radio-urile country pentru ca l-au criticat pe Presedintele Bush in 2003.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.