De cand au aparut si pe la noi criticii de moda, iata ca artistele au fost nevoite sa se reorienteze. Asa ca la revedere! haine din magazinele Unirea sau Obor. Pretentiile au crescut, dar isi pot permite, nu le purtati de grija, caci si onorariile lor sunt frumusele, in medie cam 300-400 de euro pe o cantare.

LUATA PESTE PICIOR

Julia Chelaru, solista trupei Sexxy, a strambat din nas cand designerul Razvan Ciobanu a facut misto pe seama rochitelor ei din musama, dar macar a luat masuri: "Cam 1.000 de euro a ajuns sa ma coste o tinuta de scena, produsele vestimentare fiind aduse de o prietena care locuieste in Italia. Am constatat ca nu-mi mai pot cumpara o bluza din tara, caci mi s-a intamplat, la un eveniment, sa mai vad pe cineva cu acelasi model. In plus, la televiziune nu te poti imbraca mereu la fel, e deranjant pentru telespectatori".

PANTOFI DE LUX

Citeste si:

Daca Julia face alergie la produsele romanesti, nu acelasi lucru il putem spune si despre Daniela Gyorfi: "Si mie imi plac hainele unicat, dar asta nu inseamna ca nu-mi cumpar cate ceva dragut si din Bucuresti. Nu trebuie neaparat sa fie foarte scumpe ca sa le iau. Obligatoriu e sa-mi vina bine. Cu pantofii sunt insa foarte pretentioasa, nu vreau decat de marca. Daca mai pui la socoteala sedinta de cosmetica si coafura, prezenta mea scenica se ridica la valoarea de 800 de euro. Uneori, chiar mai putin".

IN RAZBOI CU DESIGNERII

Desi seamana cu o papusica scoasa din cutie, Andreea Banica (Blondy) spune ca o tinuta de scena o costa cu mult mai putin decat pe suratele ei, adica doar 300 de euro, mergand pe principiul "Investitie minima, efect maxim!":

"Recunosc, apelez la sfatul stilistilor cand imi achizitionez cate ceva. De principiu, prefer hainele din magazinele nemtesti. Tin cont de parerea specialistilor doar cand merg la emisiunile de divertisment. Pe scena nu ma pot conforma, ar insemna sa nu ma mai simt bine, sa nu mai pot dansa. De designerii romani nici nu vreau sa aud. Nu stiu sa colaboreze cu vedetele, doar apar la televizor si ne critica. Nu asa iti atragi clientii, cu cleveteala, de dragul publicitatii! Nu voi cumpara niciodata de la ei!".