Compania suedeza nu este la prima reclama destinata cuplurilor gay, avand la activ mai multe campanii similare. Unele dintre acestea au fost insa retrase ca urmare a reactiei negative din partea publicului, potrivit DailyMail.
Nici noul slogan nu a trecut neobservat in Catania, comunitate cu traditie in religia catolica, unde a fost deschis un nou magazin Ikea.
Reclama infatiseaza doi barbati tinandu-se de mana, insotita de mesajul: "Suntem deschisi catre toate familiile. Cu noi te vei simti ca acasa. Ceea ce vrem sa facem este sa usuram viata pentru toata lumea, pentru fiecare familie si cuplu, indiferent cine sunt".
Cotidianul “Il Giornale”, detinut de premierul italian Silvio Berlusconi, a judecat reclama drept provocatoare si o strategie "obraznica" de marketing, ci nu o campanie de constientizare a drepturilor cuplurilor gay.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Transformă-ți grădina într-un paradis: 10 obiecte de decor potrivite pentru...
Sursa: garbo.ro
-
Premieră pentru Revolut: Lansează refinanțarea creditelor
Sursa: futurebanking.ro
-
Cătălin Cîrstoiu, candidatul PSD-PNL la Primăria Capitalei: Nu îmi pun...
Sursa: wall-street.ro
-
Când nu mai poți avea încredere în nimeni... ai încredere în sufletul tău
Sursa: kudika.ro