Divele din show-bizz-ul autohton si-au crescut substantial veniturile in ultimul timp din contractele de publicitate pe care le-au incheiat cu diferite firme. Andreea Marin, Mihaela Radulescu, Andreea Raicu si Nicoleta Luciu au castigat zeci de mii de euro promovand produse cosmetice, detergenti, produse alimentare. Ultima venita in galeria vedetelor care castiga din publicitate este Lili Sandu, a carei cota de popularitate a crescut vertiginos dupa aparitia in telenovela "Numai iubirea".

* Prin firma "Mihaela Radulescu SRL", vedeta Antenei 1 Mihaela Radulescu a perfectat o multime de contracte foarte avantajoase. A facut doua spoturi consecutive pentru un sampon, fiecare in parte de 30.000 de euro. De-a lungul timpului diva a aparut in spoturi publicitare la o firma de telefonie mobila, la cafea, ciocolata si a fost imaginea unei firme de lenjerie intima, promovand o gama de produse "Body Up".

* Nicoleta Luciu a inceput cu reclama la un baton care ajuta doamnele sa-si mentina silueta, contract pentru care a primit in prima faza 30.000 de euro. A continuat colaborarea cu firma respectiva si acum promoveaza si un gel anticelulitic. Recent a devenit imaginea unui autoturism pe care acum il conduce. Nicoleta apare in spoturi publicitare ale casei de discuri Media Pro, face reclama la un lac pentru parchet si a facut reclama unei firme de lenjerie intima din Franta.

* Andreea Marin a avut un an plin din punct de vedere al contractelor de publicitate. A semnat angajamente pentru a promova o vopsea de par, in care a atras-o mai apoi si pe sora ei Cristina, reclama pentru care s-a zvonit prin targ ca ar fi primit 30.000 de euro. Recent si-a imbogatit palmaresul cu alte doua contracte, unul pentru o margarina si alte doua pentru detergenti. La un calcul sumar deducem ca, insumate, contractele de publicitate ale Zanei Surprizelor se ridica lejer la 100.000 de euro.

* Si vedeta Prima TV Andreea Raicu a castigat bani frumosi din reclame. Ea a devenit imaginea a doua tipuri de produse pentru ingrijirea pielii, a unei vopsele de par si, mai nou, face reclama unor chipsuri. Toate aceste contracte i-au imbogatit bugetul cu 50.000 de euro.

* Chiar daca se pregateste cu multa sarguinta pentru a deveni cantareata, Lili Sandu s-a remarcat mai mult ca actrita si a castigat in notorietate dupa aparitia in telenovela "Numai iubirea". De asemenea si logodna cu Bogdan Stelea i-a adus un plus de imagine, ea fiind multa vreme cunoscuta ca partenera portarului stelist. Toate acestea, dar si frumusetea exotica i-au adus brunetei diverse oferte din partea unor firme care au vrut ca ea sa le reprezinte produsele. Mai nou, ea a primit o oferta de a deveni imaginea casei de moda Dorin Negrau. Pentru a fi imaginea colectiei pe un sezon, Lili Sandu a incheiat un contract de 3.000 de euro. si ofertele curg...


Despre autor:

Libertatea

Sursa: Libertatea


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.