Alin Galatescu este director artistic la Tina R., firma de vestimentatie ce si-a creat deja un target bine definit. In acelasi timp el este directorul artistic al Romanian Fashion Week, cea mai importanta manifestare de moda din Romania, care se desfasoara anual la Iasi.

- Considerati moda un aspect important al vietii cotidiene?

- Lumea trebuie sa inteleaga ca moda reprezinta unul dintre cele mai importante mesaje nonverbale prin care un individ se defineste si se face recunoscut de ceilalti, se pune in echilibru cu grupul din care face parte si cu grupurile cu care interactioneaza. Prin moda se transmite un mesaj clar despre cine esti, cine ai vrea sa devii, carui areal social, financiar, spiritual i te asociezi si chiar potentialul pe care il reprezinti, voluntar sau involuntar. Miza este mare.

Citeste si:

De ce sa pariezi locul tau in societate si in grupul celor apropiati pe produse de proasta calitate, care transmit mesaje confuze si care in final pot reprezenta un imens bruiaj al mesajului tau catre ceilalti? Daca o faci, o faci pe riscul tau si aproape garantat pierzi. Este normal sa te feresti de false valori pentru a nu fi considerat chiar una dintre ele...

- Anul acesta accesoriile sunt extrem de importante. Ce astfel de produse propune Tina R. pentru sezonul toamna-iarna 2005-2006?

- Pentru aceasta iarna cizmele devin cel mai vanat accent al tinutei. De la cele militare sau drepte, tip anii '60, cu toc mic, pana la cele urcand mult in zona genunchiului si cele peste genunchi, cu tocuri inalte, sexy. Gentile se mentin printre accentele sezonului, nemaiavand insa un rol primordial. Se evita zona mijlocie, extremele devenind importante, de la gentile foarte mari, lejere, tip tolba pana la cele foarte structurate, cu multe ornamente si blazoane. In contrapunct, apar cele mici, aproape ca niste bijuterii manuale, foarte incarcate, mici obiecte de arta perfect adaptate tinutei sobre.