Desi piesa "De ce te prefaci", cu care Keo a deschis campania pe 16 septembrie, este in romana, feedback-ul a fost unul foarte bun, publicul fiind incantat de momentele live prezentate in clip.
Campania consta in promovarea unei serii de videoclipuri live ce contin imagini din concerte dar si momente inedite din culise filmate in timpul turneelor lui Keo alaturi de trupa sa.
"Acest proiect se naste din dorinta de a promova o alta fateta, o dimensiune umana, reala, diferita de cea din videoclipurile clasice cu care publicul s-a obisnuit pana acum. Sper ca aceasta campanie sa ne apropie cat mai mult de public si ca vom putea lansa cat mai multe clipuri in cadrul acestui proiect", spune Keo.
“Sunt bucuros ca pot promova aceasta piesa mai rock in cadrul campaniei MUSIC FOR MY FANS, imi place foarte mult, si nu ar fi avut nici o sansa ca si single in peisajul musical romanesc actual…”, marturiseste Keo.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro