Recesiunea produce efecte negative precum cresterea ratei somajului si scaderea increderii consumatorilor, dar aduce si un avantaj fanilor Coldplay sau Bruce Springsteen din SUA - biletele la concertele acestora se vand, pe ultima suta de metri, la preturi incepand de la un dolar.
Potrivit StubHub, cel mai mare vanzator de bilete online, vanzarile de biletele la preturi mici, cu putin timp inaintea concertelor unor artisti precum Paul McCartney, Bruce Springsteen, Coldplay si U2, au crescut foarte mult.

Preturile scazute nu sunt doar pentru locuri in zone indepartate de scena, spune purtatorul de cuvant al Stub Hub, Sean Pate, citat de NewsIn.

Cel mai recent exemplu este acela ca biletele pentru urmatorul concert Paul McCartney se vand la preturi pornind de la doar 16 dolari, media la show-urile artistului britanic este de 242 de dolari.

Potrivit revistei de showbiz Pollstar, industria concertelor va avea un nou an cu recorduri de incasari in America de Nord. Primele 100 de turnee din 2009 au realizat venituri totale de 1,6 miliarde de dolari, in prima jumatate a anului, cu 113,5 milioane mai mult fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Reprezentantii Live Nation Inc., cel mai mare promotor de concerte din SUA, spun ca vanzarile de bilete in aceasta vara sunt surprinzator de mari, in ciuda recesiunii care a afectat economia si bugetele tuturor.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.