Fabricata in 1959, implinind adica jumatate de secol de viata, aflata in plina criza a varstei de mijloc, celebra papusa se vede nevoita din pricina crizei mondiale sa reduca drastic din cheltuieli.
Luminile trebuie stinse in casutele Barbie, iar ea insasi sa treaca la niste tinute mai eco, sa-si reduca numarul operatiilor estetice si sa nu acceseze in caz de forta majora decat Barbie Credit Bank.
Facut ca un soi de manifest anticonsumerism, spectacolul ataca toate bolile moderne: patima maladiva pentru banii din plastic, pentru sanii din plastic, pentru hrana din plastic, pentru viata din plastic.
Fetitele sunt crescute in mitul papusii Barbie si al trupului perfect anorexic.
Ele “stiu, ele vor, ele pot” sa le ceara mamicilor de ziua lor crema hidratanta de la Body Shop.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
Revolut are în vedere o creștere cu 40% a angajaților
Sursa: futurebanking.ro
-
Xiaomi, cerere peste așteptări pentru electrica SU7. 75.000 de mașini au fost...
Sursa: wall-street.ro
-
După ce Andreea Bălan l-a blocat pe rețelele sociale, Jador i-a transmis un...
Sursa: kudika.ro