Miercuri, Fizz si-a lasat propria linie vestimentara intitulata Daddy Fizz, la Plaza Romania. Cantaretul a investit in colectie 50.000 de euro.

Magazinul unde fanii cantaretului vor putea gasi de acum haine inscriptionate cu numele idolului lor a fost inaugurat ca la carte, cu sampanie si bomboane, iar interpretul a taiat panglica rosie pentru a da startul la cumparaturi. La eveniment au fost prezente manechinele din videoclipurile lui Fizz, dar si multi prieteni, printre care s-au numarat cativa amici celebri. Tavi Colen de la Talisman s-a tot tinut dupa Fizz pentru a-l intreba cand se anunta o colectie de chilotei pentru femei. Raspunsul l-a satisfacut pe brunet pentru ca domnul patron l-a asigurat ca se gandeste serios la o asemenea colectie tinand cont de faptul ca marea majoritatea a fanilor sai este formata din domnisoare. Tavi nu a stat cu mainile in san si a pus umarul la treaba, tinand in gluma locul vanzatoarei.

O MASURA PENTRU CARMEN SERBAN

Interpreta Carmen Serban a dat iama printre hainute pentru a vedea ce si-ar putea cumpara din magazinul prietenului Fizz. Interesant este daca o vom vedea pe Carmen in viitorul apropiat imbracata intr-o pereche de jeansi inscriptionati cu un alt nume decat al ei. Dupa cum ne amintim, Carmen si-a comandat in urma cu ceva timp un sacou pe spatele caruia troneaza chiar chipul posesoarei. La fel, creatoarea de moda Ingrid Vlasov s-a afisat la o petrecere mondena imbracata intr-un tricou pe care era imprimata fata ei. Dupa ce a dat o raita printre standuri, Carmen a fost putin dezamagita fiindca pe umerase nu a intalnit si marimi mai mari, pentru a proba ceva.

PANTALONASII-VEDETA

Multe dintre domnisoarele sosite la fata locului s-au inghesuit sa ia un autograf de la Fizz, fiind extrem de incantate de faptul ca numele vedetei se itea de pe spatele unor pantalonasi extrem de sexi. Florin Moldoveanu, fostul iubit al Deliei Matache si patronul clubului Bonsai, dar si Mihai de la Hi-Q au fost, de asemenea, prezenti la deschidere. Dupa miezul noptii, toti cei care au vrut sa vada pe indelete colectia lui Fizz s-au strans la petrecerea data de cantaret in club Maxx.

MISS PLAYBOY II FACE RECLAMA

Cum era de asteptat, Fizz a ales o femeie frumoasa pentru a reprezenta imaginea feminina a colectiei sale in persoana Oanei Ionita, desemnata Miss Playboy 2004. Oana a prezentat si rubrica Meteo in Ziarul. Senzuala bruneta a primit aceasta propunere din partea cantaretului, dupa ce a aparut si in ultimul videoclip al interpretului, pentru realizarea caruia fostul cantaret "imblanit" a scos din buzunar aproape 10.000 de euro.

BANII SI FANII

Imaginea tinutelor barbatesti va fi reprezentata de Fizz in carne si blana (pardon, oase). Acesta ne-a declarat ca s-a implicat si in acest domeniu pentru fani, dar si pentru bani. Pe langa activitatile pe care le desfasoara in constructii, imobiliare, amenajari interioare si exterioare, instalatii electrice, sanitare si termice, interpretul mai are o firma de paza, o agentie de manechine, o firma de productie muzicala, productia vestimentara fiind cea mai noua afacere de pe lista lui Bogdan Croitoru, numele din buletin al lui Fizz.

Citeste si:

Colectia a fost realizata cu materiale din import, de preferinta materialul jeans clasic, din bumbac 100%. Produsele se vor vinde nu doar in Bucuresti, ci si in Constanta. Pretul unei perechi de blugi este destul de piperat, cam 100 de euro, si sunt realizati de un designer tanar dupa ideile cantaretului.

VANZAREA VA ARATA CAT E DE POPULAR

Am cerut parerea catorva creatori consacrati referitor la colectia lansata de Fizz. Iata ce-au avut de spus:

Razvan Ciobanu:

"Din pacate nu am vazut colectia lui, insa ideea este super misto. In Occident o serie de cantareti si-au lansat propria linie vestimentara. In Romania insa nu exista inca un star-sistem care sa iti garanteze ca afacerea ta va merge bine. Hainele cu sigla mare Fizz inscriptionata vor avea impact doar la fanii solistului. Parfumul Naomi Campbel este cumparat doar de 15% din public multumita miresmei, procentul mare fiind alcatuit din fanii manechinului."

Ovidiu Buta:

"Nu am vazut colectia, insa fiecare are dreptul sa lanseze orice. Pentru un cantaret din Romania initiativa este discutabila pentru ca in aceasta tara nimic nu este sigur. Nu stii ce prinde si ce nu prinde. Legat de modalitatea de a folosi imprimeuri mari cu numele Fizz pe orice articol vestimentar, aceste lucruri trebuie discutate cu un psiholog. Probabil este un fason american. Vanzarea va arata cat de popular este cantaretul in Romania pentru ca in marea majoritate fanii vor achizitiona hainele si apoi cei care se regasesc in stilul vestimentar. Tinerii vor fi cei interesati, desi preturile sunt, dupa cum am aflat, cam piperate. Probabil are Fizz o strategie pe termen scurt."

Catalin Botezatu:

"Am vazut cateva piese vestimentare la o emisiune tv miercuri seara. Din cate am remarcat, el doar si-a imprimat numele pe posteriorul blugilor si pe tricouri, ceea ce nu este deloc o gaselnita ca si creatie (vezi imprimeurile "Rich" pe haine de acum patru ani, moda preluata ulterior si de altii). Nici marii creatori nu au curajul sa isi imprime vizibil numele pe creatiile lor. Doar cateva vedetele de muzica au facut acest lucru, fiind doar un moft care nu prea are impact la publicul cumparator. Desi J-Lo, Puff Daddy sau Naomi Campbel si-au lansat diverse linii vestimentare sau de parfumuri, afacerea nu a fost foarte profitabila. Cu atat mai mult cu cat hainele semnate sunt si scumpe. Cu 100 de euro cat costa blugii Fizz poti cumpara niste blugi Versace de toata frumusetea."