Meciurile de la EURO 2008, "Divertis Mall” si telenovela "Inima de tigan“ au fost cele mai populare programe ale anului trecut. Sondajele de audienta TV s-au citit usor in anul care a trecut: fotbalul a facut ratinguri, iar marile televiziuni s-au intrecut sa difuzeze mecurile cu mize mari.

Televiziunea Romana a profitat din plin de drepturile TV pentru Campionatul European de fotbal din Austria si Elvetia. Cele trei partide ale echipei nationale la turneul final au adunat fiecare peste 2,7 milioane de telespectatori in fata micilor ecrane (mediul urban).

La randul sau, Pro TV a beneficiat de o premiera fotbalistica: doua echipe romanesti in grupele UEFA Champions League. Oportunitatea a fost exploatata la "sange”. Partidele disputate de CFR Cluj si Steaua au inregistrat peste 13 puncte de rating.

Antena 1 a vandut exemplar meciurile Romaniei in preliminariile Campionatului Mondial de fotbal din 2010. Partida cu Franta de la Bucuresti a strans 2,6 milioane de oraseni si a reprezentat un varf pentru transmisiunile partidelor disputate de tricolori in aceasta faza. Rezultatele modeste ale fotbalistilor nostri n-au influentat audienta transmisiunilor.

La toate aceste programe fotbalistice se adauga si Liga I, cu ratinguri ingropate de noual canal GSP TV, dar a carei "onoare” a fost salvata de derby-urile difuzate de Antena 1: Dinamo - Steaua, CFR Cluj - Steaua si Rapid Steaua.


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.