Fie ca este vorba despre evenimente mondene, campanii umanitare, produse cosmetice sau auto, succesul este garantat daca pe afis apare una dintre divele de top din tara noastra.

Recent, o pizzerie s-a gândit sa-si faca reclama la un nou produs – pizza cu sarmale – prin a se folosi de numele Mihaelei Radulescu si de cel al iubitului ei, Dani Otil. Prezentatoarea tv spune ca nimeni nu i-a cerut vreodata acordul pentru astfel de demersuri publicitare.

Cu paparazzi pe urmele lor 24/24, ziarele care dau pe prima pagina o poza a celor doi amorezi se vand ca painea calda.

Pe asta a mizat si o cunoscuta firma de pizza, cand si-a facut materialele publicitare pentru un produs de sezon. Comunicatul primit la redactie suna cam asa: 'Dani a lasat-o pe Mihaela si s-a combinat cu Andreea! Nu stim daca este adevarat! Dar e adevarat ca pizza s-a combinat cu sarmale. Prima pizza cu sarmale din lume! (...)'.

Cine a compus acest text s-o fi gandit, probabil, sa ne provoace un dublu soc: primul, ca s-a inventat pizza cu sarmale, iar al doilea, ca Dani Otil s-ar fi cuplat cu Andreea Marin, 'prietena cea mai buna' a Mihaelei Radulescu.

Ce-i drept, pentru partea a doua n-au putut baga mana-n foc, dar nici nu conteaza, pentru ca efectul scontat, de a atrage atentia, a fost atins.


Despre autor:

Gardianul

Sursa: Gardianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.