Nimbul de mister care o insoteste inca pe cea mai mediatizata vedeta a momentului este rezultatul manipularii atente a fiecarei expunere mediatica.

Angelina Jolie s-a lansat cu imaginea unei dive viscerale, cu o latura tenebroasa foarte sexy, consolidata de povesti cu tatuaje, o anume inclinatie catre cutite, sange si marturisiri despre experientele sale cu mai toate drogurile de pe piata.

Acum citesti peste tot 'mama devotata a sase copii' si despre implicarea sa in acte filantropice. Daca Jennifer Lopez, de exemplu, are nevoie de o armata de 8 specialisti in relatia cu media, Angelina prefera sa controleze direct acest aspect delicat si extrem de important al vietii ei.

Relatia cu presa si jurnalistii este atent regizata si nu se sfieste sa joace murdar, daca toata lumea iese in castig.

Citeste si:

Cand au negociat cu revista ,'People’ vanzarea drepturilor de publicare a imaginii cu cei doi gemeni, sotii Pitt-Jolie au cerut, in afara de 14 milioane de dolari, garantia unei acoperiri mediatice pozitive, nu doar in acel material, ci si pe viitor. Intelegerea continea chiar si un plan editorial si o schema a layout-ului, au marturisit doi angajati People Magazine pentru ,'International Herald Tribune’.

Numarul din 18 august al revistei 'People' s-a vandut cel mai bine din ultimii sapte ani si povestea despre familia Pitt-Jolie a fost induiosatoare.

'People' a dat un comunicat de presa in care neaga orice implicare a vedetei in planurile lor editoriale. Dar peste 20 de interviuri pe care IHT le-a facut cu cei mai importanti agenti media care au lucrat cu Jolie confirma tehnicile sale de control. 'Este inspaimantator de inteligenta', spune Bonnie Fuller, fost editor la 'US Weekly”'si 'Star'. 'Dar nu-i numai inteligenta, are si un talent remarcabil in a-si contura imaginea publica', a completat.