“Suntem pentru prima data in Romania... Multumim ca ati facut aceasta seara minunata! O sa ne intoarcem!” a strigat Karl Hyde multimii de oameni extaziati, care s-au lasat patrunsi de experienta concertului de vineri, 7 noiembrie 2008, care va ramane in memorie.

Dupa un parcurs de mai bine de 25 de ani de muzica, Rick Smith si Karl Hyde au adus la Bucuresti sunetele care au facut istoria muzicii electronice, intr-un spectacol neobisnuit, care a imbinat jocul si culorile luminilor, cu sunetele, dansul nebunesc si poezia lui Karl Hyde.

Peste 4000 de fani ai muzicii electronice au asistat la concertul pe care britanicii de la Underworld l-au sustinut vineri noapte, la Romaero, in cadrul celui de-al treilea eveniment defasurat sub egida Beck’sperience din acest an, organizat de Events.

Cu siguranta, momentul cel mai asteptat in hangarul 5, a fost hit-ul cel mai cunoscut al britanicilor Underworld, Born Slippy NUXX, inclus pe coloana sonora a filmului 'Train Spotting'. Born Slippy in varianta traita live, a extaziat publicul multicolor care dansa frenetic.


Underworld - Born Slippy live in Bucuresti

Rick Smith si Karl Hyde au transformat o noapte obisnuta de noiembrie, intr-un moment desprins din imaginatia lor electrica, care imbina toate elementele contemporaneitatii: muzica mixata in fel si chip, trecand pe nesimtite de la techno sau drum’n bass la accente pop-rock sau funk si jocul de lumini, perfect sincronizat cu sunetele. Senzatiile din muzica britanicilor au devenit veridice si au fost traite cu intensitate, deperate de realitatile cotidiene.

Citeste si:

Underworld au vorbit despre frenezie, despre iubire, despre lumina orbitoare, despre eliberarea prin dans cu ajutorul muzicii lor- Two Months Off, Dirty Epic, Dark and Long Train, Crocodile, Beautiful Burnout, Moaner- ne-au facut sa dansam din tota inima si sa comunicam prin zambete, desi nu ne cunosteam.

Britanicii si-au schimbat, de-a lungul timpului, aparitia live, prezenta lor la Bucuresti aratandu-ne un Karl Hyde hiperactiv, care a cantat live mai toate versurile pieselor, si un Rick Smith concentrat pe o masa de mixaj de studio, cu 32 de canale. Tonele de echipament prezent pe scena le-au permis muzicienilor sa controleze extrem de bine tot ce se intampla pe scena, difuzoarele fiind distribuite cum trebuie, cu frecventele joase la picioare si cu inaltele deasupra capetelor. Precise au fost si elementele vizuale care au fost ajutate, pe langa proiectii pe ecrane-gigant, si de cateva impresionante coloane umplute de aer, care-si schimbau culoarea pe beat.

Britanicii s-au simtit excelent in Romania si asta s-a reflectat si in reactiile publicului. Singurele elemente care ar fi putut sa lipseasca au fost manunchiurile de lasere verzi, ale sponsorului principal al evenimentului., Pe langa faptul ca au reusit sa prajeasca, la propriu, o camera FujiFilm (al carei ultim clip il puteti vedea aici), laserele sunt mult mai periculoase pentru retina decat ne imaginam. Singurul sentiment neplacut a fost ca show-ul s-a terminat prea repede. Noroc ca doritorii aveau de ales intre doua after-uri tipic bucurestene: Zicu la Frame si Rusu&Flore la Fabrica.


Spectacol de lumini pe muzica hit-ului Two Months Off

Seara Live Mix Underworld va fi cu siguranta de neuitat asa cum probabil nici Rick Smith si Karl Hyde nu vor uita Bucurestiul si vor reveni, impreuna cu tehnicienii lor, pentru a face spectacole de exceptie. Simpatia lor este cu atat mai sincera cu cat, pe site-ul formatiei avem surpriza de a gasi insemnata experienta din capitala Romaniei si un link care duce catre un site de prezentare a orasului.