Toti aceia dintre noi care nu avem inca niciun articol Gucci in garderoba, s-ar putea sa devenim fani de cand Rihanna a acceptat sa fie imaginea acestui brand.
Poate va amintiti ca anul trecut Gucci a primit o reclamatie uriasa de la PETA (People for the Ethical Treatment of Animals), organizatia ce lupta pentru drepturile animalelor, reprosandu-le ca intreaga colectie de cizme din sezonul trecut a fost fabricata din piele de foca. Admirabil este ca Gucci a fost totusi, de acord sa opreasca vanzarea unui asemenea produs, care necesita uciderea a sute de exemplare de foci. Iar lucrul acesta nu a facut decat sa creasca admiratia clientilor ecologisti.

Apoi, pentru a-si spala pacatele si a sustine si alte cauze nobile, Gucci a devenit peste noapte sponsor UNICEF. Aceasta campanie de sponsorizare bineinteles ca este privita cu scepticism de catre activisti, aratand ca un gest frivol de a-si recapata credibilitatea dupa campania de denigrare facuta de PETA.

In ce consta aceasta sponsorizare?

Gucci a lansat o noua linie de haine, iar 25% din vanzari vor merge catre UNICEF. Nu pare o mare paguba la incasarile pe care le are Gucci, dar oricum este o schimbare destul de mare de viziune si o suma uriasa pe care Gucci se ofera sa o doneze UNICEF.

Aceste produse, care se gasesc in colectia "Campania Inima cu Tatuaj" (Tattoo Heart Campaign) sunt promovate de catre cantarea de culoare Rihanna, care a mai luptat si vara pentru o cauza nobila in Africa, in cadrul concertului THISday din Abuja, Nigeria. Sa speram ca aceasta va face mai multe decat a facut Madonna in campania ei de intr-ajutorare in colaborare cu Gucci.

Icon fashion-ul italian a adus-o pe Rihanna in prim plan dupa performanta pe care aceasta a avut-o la strangerea de fonduri organizata de Gucci in februarie, in cadrul New York Fashion Week. Casa de moda italiana a decis sa pastreze colaborarea cu vedeta in varsta de 20 de ani, considerand ca "inima" sa a fost la momentul potrivit pentru "tatuajul" potrivit.

De asemenea Directorul de Creatie Gucci, Frida Giannini, a declarat pentru Vogue, ca a ales-o pe cantareata din Barbados pentru ca are o personalitate puternica. Starul va aparea in campania casei Gucci, fotografiata pe o serie de printuri speciale cu teme UNICEF, lansarea colectiei urmand sa aiba loc in decembrie.

"Cand am decis sa dedicam o intreaga campanie promotionala, mai mult decat cateva produse care sa pecetluiasca uniunea noastra cu UNICEF si care sa arate devotamentul nostru fata de ceea ce realizeaza aceasta organizatie, am simtit ca un muzician si in acelasi timp o femeie frumoasa ar fi imaginea perfecta a acestei campanii".

Pentru Rihanna, care se declara fan inrait Gucci si care se ocupa ea insasi de o fundatie de caritate pentru copii "The Believe Foundation", declara despre actuala colaborare ca "este o adevarata onoare pentru o femeie sa reprezinte Gucci".

Rihanna este foarte cunoscuta pentru aportul sau adus organizatiilor umanitare de ajutorare si de sustinere a diferitelor cauze. Aceasta a mai fotografiat cateva printuri in ianuarie pentru H&M pentru a ajuta "Fashion against Aids". Aceasta si-a prezentat suportul ei alaturi de alaturi de alte vedete precum Good Charlotte, Jade Jagger, My Chemical Romance, Rufus Wainwright, Timbaland si Ziggy Marley, care si-au unit fortele pentru a ajuta moda in lupta ei contra SIDA. Acelasi procent de 25% din pretul fiecarui articol a fost donat catre diferite proiecte de prevenire a infectiei cu HIV din lumea intreaga.
Rihanna a ales atunci sa deseneze un maieu sexy, potrivit pentru o seara la club, ce poarta scris cu litere rosii "Believe".


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.