Relatiile publice vor fi incluse in premiera, in 2009, intre categoriile festivalului Cannes Lions, considerat cel mai important eveniment de gen al industriei de comunicare, potrivit ambasadorilor festivalului in Romania

"Aparitia competitiei pentru perfomerii in relatii publice e aproape o victorie personala. Ne-am numarat printre reprezentatii care au facut lobby pentru extinderea exigentelor Cannes si in aceasta disciplina a comunicarii, necesara completarii portofoliul festivalului, dar si industriei de profil din Romania", spune Teodora Migdalovici, ambasadorul festivalului Cannes Lions in Romania, prin NewsIn.

Subcategoriile la care vor putea fi inscrise lucrari de relatii publice vizeaza comunicarea in situatii de criza, public affairs, public sector, imagine corporatista si proiecte de CSR (corporate social responsability).

"Alaturi de agentia Rogalski-Grigoriu am reusit sa anticipam noua categorie competitionala prin lansarea Catedrei de Gandire Creativa in PR, in 2008, in contextul Scolii Alternative de Gandire Creativa, un motiv in plus sa celebram avangardismul proiectelor romanesti de acest gen, extinse si in zona educationala", a precizat Roxana Balan, project manager al Scolii de Gandire Creativa.

Festivalul international de publicitate Cannes Lions se va afla, anul viitor, la editia cu numarul 56. Campaniile castigatoare primesc mult ravnitul Leu, trofeu care premiaza execlenta in creativitate.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.