Compania Sony a ales sa promoveze al treilea album al cantaretei Dido, intitulat "Safe Trip Home", prin 12 scurtmetraje care vor ilustra, fiecare in parte, cate o poveste despre peripetiile mai multor personaje in drumul lor catre casa, relateaza NewsIn.

Pentru cele 12 scurtmetraje, Sony a angajat mai multi regizori, printre care Stephen Kijack, cel care a regizat filmul "Scott Walker: 30 Century Man", si brazilianul Marcos Prado.

Astfel, pentru filmul sau de promovare a noului album Dido, Prado a ales povestea unei femei in varsta care isi croieste drumul catre casa printr-un sat devastat din Rio de Janiero.

Povestea regizorului Stephen Kijackm, intitulata "Burnin' Love", ilustreaza reintoarcerea acasa, in New Orleans, a scriitorului american Martin Pousson, dupa un an de la dezastrul lasat in urma de Uraganul Katrina.

"Don't Believe in Love", un alt film din proiectul de promovare, descrie felul in care studentii care locuiesc in camine isi decoreaza camerele pentru a se simti "ca acasa".

Scurtmetrajele au fost filmate in locatii din SUA, Noua Zeelanda si Portugalia.

Albumul "Safe Trip Home" va fi lansat pe 17 noiembrie.

Dido a devenit cunoscuta in lumea muzicii in urma colaborarii cu Eminem, care i-a cerut sa insereze pasaje din melodia "Thank you" in hit-ul "Stan". Cele doua piese au ajuns printre primele locuri in topurile din intreaga lume, in anul 2001. In septembrie 2003, cantareata a lansat "Life for Rent", un album inspirat de experientele sale persoanale.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.