"Impreuna cu echipa JKL am lucrat un an intreg pentru a crea produsele potrivite pentru voi. Acum le aveti, astfel ca motto-ul fara varsta, continuati sa traiti, poate fi raspandit. Speram sa agreati produsele la fel de mult pe cat ne plac si noua", a declarat actorul pe blog-ul sau, cu porivire la noua afacere.
Matthew promite noi surprize din partea site-ului si se declara onorat ca are sansa de a impartasi noua idee cu publicul.
"Toti purtam noul brand cu mandrie si voie-buna, pentru a ne reaminti ca, indiferent de ce ni se intmpla, trebuie sa ne traim viata. Bun venit in familie, jklivin’ pentru toteanua", isi incheie actorul pledoaria.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
BNR a autorizat Filbo Pay ca instituție emitentă de monedă electronică
Sursa: futurebanking.ro
-
Zâmbete de 1 Aprilie: Cele mai haioase mesaje pentru Ziua Păcălelilor
Sursa: garbo.ro
-
Suntem cu toții răi în povestea cuiva… și niciodată complet nevinovați!
Sursa: kudika.ro
-
Patronii sunt supărați după scandalul puiului îngălbenit: ”Este o lipsă de...
Sursa: wall-street.ro