Daca pana nu demult muzica romaneasca nu reprezenta mai nimic in economia muzicala din lume, iata ca o data cu succesul inregistrat de baietii de la O-Zone, in special cu megahitul "Dragostea din tei", artistii si producatorii romani incep sa-si faca prezenta pe piata muzicala beneficiind de momentul prielnic creat de trio-ul de peste Prut.

Ei bine, in editia de sambata a celebrei reviste "Billboard", in cadrul materialului intitulat "Power Players: Indie Labels" apare si Dan Popi, boss-ul de la Media Services.Acest amplu material realizat de editorii "Billboard" prezinta casele de discuri independente care, in cursul anului 2004, au reusit sa obtina performante notabile in industria internationala.Evident, prezenta lui Dan Popi in "Billboard" este legata de succesul O-Zone, editorii revistei prezentand modul in care albumul "DiscOzone" a ajuns in Italia la casa de discuri Time, fiind apoi licentiat la Happy Music (Franta), Jive (Marea Britanie) si Ultra (Statele Unite).

Conform articolului, desi a stationat timp de 12 saptamani pe prima pozitie a Billboard Eurochart Hot 100 Singles, piesa "Dragostea din tei" a fost refuzata de trei ori de o casa importanta de discuri.In incheierea acestei prezentari, editorii "Billboard" anunta urmatoarea provocare pe care o pregateste Dan Popi - lansarea unui nou album Voltaj, cu piese atat in limba romana, cat si in limba engleza -, precizand ca exista deja discutii in acest sens cu un producator important.