Potrivit Cotidianul, Mihaela in "chilotii rosii de campanie" se va afla in curand pe panourile publicitare si pe mijloacele de transport in comun din toate orasele tarii, spre disperarea "nevestelor care vor fi suparate pe mine" si multumirea "domnilor care vor plescai fericiti". "Fumati linistiti! Nu vreau sa fiu dadaca nimanui, pentru ca nu te poti lasa de fumat decat daca-ti vine tie sau daca prinzi momentul potrivit, nu daca-ti spune cineva. Dar barbatii care fumeaza fac dragoste de doua ori mai putin decat nefumatorii, iar femeile care fumeaza miros urat, au degetele ingalbenite si sforaie", a declarat Mihaela Radulescu la conferinta de presa care a anuntat demararea campaniei.

La licitatia pentru aceasta campanie a participat si o firma care a reprezentat-o pe Andreea Marin Banica. "Nu cred ca Andreea este suparata ca am facut eu campania asta", a spus Mihaela Radulescu. Dar a recunoscut ca "as fi avut o problema cu sotul meu daca o lua pe Andreea Marin in campania asta".

Gardianul noteaza ca pentru a-i convinge pe viciosi sa arunce tigara din mana, Mihaela cere ajutorul persoanelor publice din Romania pentru a da un exemplu in acest sens. Astfel, vedetele vor aparea pe afisele campaniei imbracate doar in chiloti rosii si camasa alba, invitate sa ia parte la proiect fiind Andreea Raicu, Alessandra Stoicescu, dar si “buna prietena” a Mihaelei, Andreea Marin, toate nefumatoare convinse. "De ce nu si Andreea Marin? Este un pic suparata pe mine ca am castigat eu campania si nu ea, dar am putea colabora pentru un scop nobil. Din cate stiam, nici ea nu fumeaza si nu ar trebui sa aiba vreo problema in a lua parte la aceasta initiativa. Ar fi fost culmea sa o aleaga sotul meu pe ea, cand el o are pe Raduleasca acasa! Iata ca eu si sotul meu facem si afaceri impreuna, nu numai sex", a glumit Mihaela.

Citeste si:

Tot Gardianul mai arata ca desi proiectul a fost propus in urma cu cateva luni, abia acum Ministerul Sanatatii si-a dat acordul pentru demararea lui, de vina fiind reticenta unor functionari publici privind mesajul campaniei, socotit de ei drept “trivial” si fara consistenta. Afisele campaniei “Stop Fumat” o prezinta pe Mihaela imbracata foarte sexy, doar intr-o pereche de chiloti rosii si o camasa alba, barbateasca, incheiata intr-un nasture, mesajul transmis fiind acela ca mai devreme sau mai tarziu, persoanele care fumeaza se confrunta cu impotenta, in timp ce fumatoarele isi pierd din feminitate, miros urat si imbatranesc mai repede.

Coincidenta sau nu, la compania care a castigat licitatia si care se va ocupa de promovarea proiectului evaluat la 700.000 de euro actionar majoritar este sotul Mihaelei, Elan Schwartzenberg.