Hot-hatch-urile de clasa mica au devenit deja o necesitate pentru constructorii care vor un vector de imagine in acest segment foarte important. Ford, Renault, Opel sunt doar unii dintre constructorii care au inteles ca din ce in ce mai multi tineri cauta masini rationale, accesibile, dar si sportive, fara a fi nevoie ca, pentru sportivitate, sa plateasca sume importante pentru carburant, intretinere, taxe, etc.
Seat, ca marca cu profil sportiv in cadrul grupului VW, nu putea sa lipseasca din acest cerc, asa ca spaniolii au lansat versiunea Cupra a recent lansatului model Ibiza.
Click aici pentru a afla ce promite noul Ibiza Cupra!
Despre autor:
Citeste articolul integral in Sotto
Sursa: Sotto
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro