Producatorii actualelor exemplare au urmarit sa reinterpreteze ideea clasica si au reprodus mai multe elemente ale modelului vechi pentru ceea ce a devenit motocicleta sau bicicleta-chopper.

Imaginea pe care acesta bicicleta ti-o inspira este mult mai agresiva fata de cea a modelelor clasice, avand furca alungita, saua pozitionata mult spre spate, dar si un element interesant - grosimea rotii din spate, vizibil mai mare decat a celei din fata.

In Romania nu se fabrica propriu-zis acest model de bicileta. Piesele sunt aduse din Statele Unite si Olanda si sunt asamblate in tara.

Reprezentanta imporatatorilor se afla in sectorul 6, pe Valea Lunga si reprezinta un adevarat templu pentru impatimitii de biciclete-chopper. Atelierul lor este decorat cu desene grafitti si cu biciclete vechi, reconditionate.

Citeste si:

Preturile alterneaza intre 1.000 Ron si 1.800 Ron, in functie de modelul ales, diferitele accesorii pe care le poti adapta optional sau culoarea aleasai.

In statele mai dezovoltate din vestul Europei, dar si peste ocean, in SUA, trend-ul low-rides este cunoscut inca din anii '60, cand au fost comercializate primele modele chopper. In Romania, atelierul a fost dechis in luna noiembrie a anului trecut, dar, dupa spusele importatorilor nostri, inca nu sunt atat de cunoscuti pentru a obtine ceea ce isi doresc, vanzarea in serie a noilor biciclete.

“Primele modele le-am prouds pentru prieteni, dar si pentru cativa dintre cei care au indrazint sa ne calce pragul magazinului. Acestia s-au indragostit de noile modele si au decis sa cumpere si sa plece cu ele imediat”