Masinile de colectie, asemenea oricaror alte obiecte rare, valoroase, reprezinta intotdeauna o atractie pentru oamenii cu bani. Bijuteriile soselelor nu sunt niciodata la indemana oricui, desi una dintre marile lor calitati este ca pot intoarce privirile oricui.

De ce sunt atat de scumpe masinile de colectie? Specialistii din domeniu sustin ca fiecare masina, in anii 40, era unica. Un exemplu il poate constitui modelul care a fost prezentat intr-un film cu Mae West, un Dusenberg din 1935. Acest lucru ridica foarte mult valoarea masinii.

Buna pastrare, rezistenta si fiabilitatea sunt alte cateva caracteristici care dau un plus de valoare unei masini. De asemenea, faptul ca masina nu a fost produsa in numar limitat de exemplare este un factor care conteaza foarte mult la stabilirea pretului final.

De exemplu, in anul 1884 a fost construita cea mai veche masina de familie din lume, un Rolls-Royce echipat cu 4 locuri, care a fost vandut anul acesta la o licitatie publica contra sumei de 3,5 milioane de dolari.

Desi nu este o masina foarte veche, modelul scos de Ferrari, un 250 GT California fabricat in anul 1961, a devenit cea mai scumpa masina de colectie vanduta vreodata intr-o licitatie publica: 10,9 milioane de dolari.

Detalii despre cele mai scumpe masini de colectie gasiti aici.


Despre autor:

Yuppy

Citeste articolul integral in Yuppy

Sursa: Yuppy


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.