De obicei, persoanele in varsta de 99 de ani nu reprezinta categoria de public cea mai targetata in cadrul campaniilor online realizate de marketeri. Este posibil, insa, ca cei mai multi publicitari sa fi ajuns si la acest tip de audienta prin strategiile utilizate.

Spre exemplu, mai mult de un consumator din zece chestionati (cu varsta peste 99 de ani) din Statele Unite utilizeaza Internetul, iar 7% dintre respondenti au declarat ca folosesc e-mailul, potrivit unui studiu realizat de GFK.

Astfel, o cercetare realizata in perioada aprilie-mai 2008 de cei de la GFK arata ca adultii americani in varsta de 99 de ani sau chiar mai mult, utilizeaza telefonul mobil si Internetul in proportie de 19%, respectiv 12%, pentru ca e-mail-ul sa fie folosit de 7% din seniorii americani.

Rezultatele obtinute se bazeaza pe chestionarea a doar o suta de persoane, astfel ca datele afisate ar trebui sa fie considerate directionale, nu definitive. In plus, se estimeaza ca pana in 2010 vor exista peste 100.000 de americani cu varsta peste 100 de ani care sa utilizeze Internetul.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.