"Toata lumea vrea produse Obama", sustine un vanzator ambulant, care vinde tricouri cu imaginile celor doi candidati la alegerile prezidentiale. "Am vandut circa 70% dintre obiectele cu marca Obama, mult mai multe comparativ cu cele cu McCain", a adaugat el. Sepcile cu numele candidatului democrat troneaza pe standuri. "Nu cred ca furnizorul meu face sepci cu McCain", a mai spus vanzatorul.

Pe site-ul "Cafe Press", unde sunt distribuite produse pe care sunt exprimate opinii politice, obiectele cu Obama au constituit 66% din vanzari in saptamana 13 iulie, iar cele cu McCain doar 14% din cifra de afaceri in aceeasi perioada.

La Capital Noveltees, o firma care furnizeaza obiecte de campanie are venituri mult mai mari in urma vanzarii celor cu imaginea lui Obama, spre deosebire de cele cu McCain. Din 15 iunie, dupa retragerea lui Hillary Clinton din cursa pentru investitura democrata, aceasta societate a furnizat 1.600 de insingne si 3.000 de magneti de frigider cu imaginea senatorului afroamerican. In tabara republicana, doar 400 de magneti si 400 de insigne au fost comandate.

Aceasi situatie se inregistreaza in cazul tricourilor, avand in vedere ca 8.700 de bucati cu figura lui Obama au fost vandute de la 15 iunie, spre deosebire de 650, cate s-au vandut cu imaginea lui McCain, potrivit unui responsabil al Capital Noveltees, Eric Benovitz. "Acest lucru ne pune pe ganduri. Fie volumul vanzarilor pentru Obama sugereaza o victorie a acestuia, fie alegatorii lui McCain nu poarta tricouri", a concluzionat Benovitz.