Heinz, renumitul producator american de sosuri si dressing-uri, a fost nevoit sa retraga de la difuzare reclama maionezei New York Deli Mayo, la doar o saptamana de la lansare, desi aceasta ar fi trebuit sa ruleze cinci saptamani.

Peste 200 de telespectatori s-au plans Autoritatii de Standarde in Publicitate ca imaginile din spot ar fi ofensatoare la adresa lor si ca scena sarutului dintre cei doi barbati nu ar fi potrivita pentru copii.

Actiunea spotului se petrece intr-o bucatarie unde, in locul unei mame cu sort care le pregateste copiiilor sandvisurile pentru scoala, se afla un bucatar newyorkez. Copiii i se adreseaza bucatarului cu “mami”, iar in momentul in care tatal pleaca la serviciu, bucatarul il intreaba: “Nu ai uitat ceva?”. Tatal zambeste si se intoarce ca sa il sarute pe celalalt barbat pe buze. “Te iubesc! Sa vii direct acasa de la munca”, mai spune bucatarul.

AMV BBDO, agentia care a creat spotul, spune ca axa creativa a reclamei vorbeste despre “un produs atat de delicios care te face sa crezi ca ai avea in casa, propriul bucatar newyorkez“.

Citeste si:

Totusi, imaginea transanta a sarutului dintre cei doi barbati care ingrijesc doi copii, a creat rumoare si revolta.

Oficialii companiei au argumentat faptul ca reclama s-a vrut a fi “amuzanta”, dar recunosc ca “unii consumatori s-au simtit ofensati, motiv pentru care au decis sa scoata de la difuzare acest spot”, semn ca societatea nu este pregatita sa accepte astfel de reprezentari.