Manifestantii reprezentau mai multe canale ale France Televisions, dar si Radio France Internationale (RFI).

Salariatilor de la France Televisions, Radio France, RFI, Institutul National al Audiovizualului (INA) si de la TV5 Monde li s-a cerut sa isi opreasca lucrul, apoi sa demonstreze la Paris "pentru apararea serviciului public si a garantiei pluralismului informatiei".

Programele informative ale mai multor antene ale Radio France, printre are si cele ale RFI nu au fost difuzate. La RFI, transa matinala a fost inlocuita in mare parte cu muzica. La France Televisions, 40% dintre salariati au fost prezenti la demonstratii, potrivit directiunii.

Citeste si:

"Vreau sa imi exprim nelinistea ca rolul serviciului public va fi redus la unul de cenusareasa din lipsa de mijloace materiale", a declarat un jurnalist de la France 2, Philippe Rochot, care a manifestat la Paris.
Presedintele Nicolas Sarkozy a anuntat pe 8 ianuarie, spre suprinderea tuturor, viitoarea suprimare a publicitatii pe antenele de serviciu public. Sarkozy a fost acuzat de partizanii serviciului public si de opozitie ca favorizeaza grupurile private.

Partizanii serviciului public asigura ca aceasta reforma va afecta grav France Televisions - care grupeaza cinci canale franceze de televiziune publica - si va face un rau pluralismului si creatiei audiovizuale.
Opozitia a criticat "amicitiile" presedintelui Sarkozy cu patronii unor mari grupuri media private, printre care si Martin Bouygues, proprietar al principalului canal european, TF1, nasul unuia dintre copii lui Sarkozy.