Prin intermediul campaniei lansate in aceasta saptamana, compania recent nationalizata CANTV spera sa dezvete lucratorii si alte persoane sa mai utilizeze cuvinte englezesti cum ar fi: "staff" (in traducere, "personal", care va trebui inlocuit cu termenul autohton "equipo"), „marketing" (pentru care se va folosi cuvantul "mercadeo") si "password" (adica "parola", termen care va fi schimbat in "contraseña"). Afise si pancarte tiparite de companie ii indeamna pe venezueleni: "Spune acest cuvant in spaniola! Spune-l cu mandrie!".
Despre autor:
Sursa: Adevarul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Top 3 zodii ce vor avea un început de mai incredibil. Au cale liberă spre...
Sursa: kudika.ro