Tinerii britanici sunt indusi in eroare de campania publicitara a armatei, ce prezinta razboiul in culori pastelate.

Copii incepand de la varsta de sapte ani sunt tinta unei strategii de marketing ce ii induce in eroare, deoarece "omite informatii cruciale si nu atrage atentia asupra riscurilor si responsabilitatilor asociate cu o cariera militara".

Aceasta este concluzia unui raport al Trustului Caritabil Joseph Rowntree, care mai mentioneaza ca Marea Britanie este singura tara din UE unde inrolarile se fac de la 16 ani.

Autorul studiului, David Gee, sustine ca armata britanica se confrunta cu dificultati din ce in ce mai mari in recrutarea de noi soldati, in parte din cauza publicitatii negative din jurul razboiului din Irak, dar si din cauza cresterii oportunitatilor oferite de sistemul educativ din regat.

Eforturile pentru a atrage tinerii catre o cariera militara se intensifica, tinta fiind in special copiii mai mici de 16 ani, aceasta fiind varsta minima de recrutare in Marea Britanie. Dispunerea pe campul de lupta se poate face numai incepand de la 18 ani. "Literatura publicitara subliniaza potentialele beneficii, privind interesul si provocarile reprezentate de cariera militara, camaraderia, stilul de viata activ, posibilitatea de a calatori si oportunitatile de specializare", se arata in raport.


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.